PESANAN PENAJA BLOG

Followers

Tuesday, May 8, 2012

Tandas bersih dan menarik


Ni lah papan tanda masuk tandas di pam minyak di  kuala lipis ..papan tanda dia dah menarik tu belum dalam tandas lagi..memang kreatif la diorang ni...terkejut gak aku ..


 
aku masuk je dalam tandas siap ada lampu disko lagi tu.macam duk dalam disko je..ada lah sore orang cakap...Selamat Datang...terkejut aku..pastu lah kat dinding tandas penuh dengan gambar lukisan,iklan topup ,macam -macam lagi la.... memang cantik lah...yang penting bersih..
yang aku risaunya takut la ada cctv je...kang xpasal aku jadi popular secara haram...hahaha....harap-harap tak begitu..
Apa-apa pun aku respek la kat pengusaha pam minyak ni...kerana menjaga tandas dan hiasi dengan gambar lukisan yang menarik..sape2 yang pernag singgah kat pam minyak esso kuala lipis pasti teruja.....harap semua tandas di pam minyak sentiasa bersih...





No comments :