PESANAN PENAJA BLOG

Followers

Wednesday, May 2, 2012

Pengkid Vs Tomboy




Ermmmm....Tomboy....apa itu tomboy ek???...yang aku tau tomboy ni macam lelaki tapi perempuan caranya macam laki cuma perwatakan ganas dan kasar..sebaliknya  lembut suka di belai aku rase la..kadang2 je jadi ganas,mungkin ada sebab mereka jadi cam tu kot contoh ahli keluarga tiada anak laki  tak pun bilangan adik beradik semuanya lelaki..





satu lagi golongan Pengkid..yang ni lagi bahaya kalah orang laki.Bukan apa golongan ni cuba dan terus mencuba menampilkan cara mereka seolah-olah macam laki tulen...pehhh..bahaya ni tergugat...cara pakaian ,cara bergaul,mengorat aweks,kalau bab2 romantik ni tak yah cakap lah..memang cair kalah laki..ialah sebab naluri dia memang perempuan.mesti tau kelemahan dan selok belok orang perempuan..


Aku heran betul dengan golongan ni kebanyakan nya orang melayu yang terjebak apa yang mereka hendak sebenarnya,tapi ada lak yang menyokong golongan ni.....siap kapel-kapel lagi..@ lebih dari tu pun ada
apa-apa pun aku xnak cakap lebih.aku harap pihak berkuasa dan orang sekeliling peka perkara cam ni.ibubapa juga perlu peka dan ambil tau anak-anak mereka ...kembali ke jalan yang sebenarnya...selagi ALLAH masih membuka pintu taubat kepada Hambanya yang betul untuk kembali ke pangkal jalan..moga dunia ni aman dari malapetaka..Amin


No comments :